środa, 22 kwietnia 2015

Życiowe Kpopowe gify cz.11

Życiowe Kpopowe gify cz.11


Cz.1  Cz.2  Cz.3  Cz.4  Cz.5  Cz.6  Cz.7  Cz.8  Cz.9  Cz.10


Kiedy ktoś mi mówi "powiedz coś o sobie"
Kiedy z przyjaciółmi bawimy się w chowanego, a ja nie mam gdzie się schować
Kiedy wracam po całym dniu do domu i nie chce mi się zdjąć butów
Kiedy za chwilę mam dostać prezent
Pierwsze zajęcia z tańca
Kiedy słyszę, że dzwoni mój telefon, ale nie mogę go znaleźć
Kiedy ktoś narzeka w lato, że jest mu za gorąco
Kiedy ktoś mi mówi, że przechodzi na dietę
Kiedy ktoś mi się wyżala, a ja nie wiem jak go pocieszyć
Kiedy zaczyna się mój ulubiony serial
Kiedy słucham ulubionego momentu w piosence
Kiedy się dowiem, że ktoś ma moje głupie zdjęcia z imprezy
Kiedy po raz pierwszy zakładam nowe buty
Kiedy dostane SMS'a, ale nie wiem jak na niego odpisać
2P
Kiedy wchodzę do pokoju po czym zapominam co miałam/em zrobić
Kiedy witam się z jakimś dzieckiem
Po kilku godzinach sprzątania pokoju
Kiedy się rozgadam, a ktoś odpowie tylko "aha"
Kiedy dostane telefon z kamerką z przodu
Kiedy w końcu uda mi się komuś przygadać
Kiedy w filmie nagle pojawia się mój ulubiony aktor
Kiedy czegoś nie dosłyszę, ale udaje, że wiem o co chodzi
Kiedy widzę w lustrze, że przez cały czas miałam/em brudną buzię, ale nikt mi o tym nie powiedział
Kiedy pytam kogoś czy pożyczy mi pieniądze, a on odmawia
Kiedy mi ktoś coś zaproponuje, a ja nie umiem odmówić
Kiedy widzę, że mój znajomy opowiada historię, która wszystkich nudzi
Kiedy widzę, że w moją stronę idzie wielki pająk
Kiedy ktoś się przysiada do mojego wagonu w pociągu
Kiedy zaczynam się z kimś kłócić
Kiedy znajomym uda się mnie przestraszyć

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...