piątek, 13 czerwca 2014

Życiowe Kpopowe gify cz.2

Życiowe Kpopowe gify cz.2

Oto 2 część Życiowych Kpopowych gifów.
Zapraszam również na Cz.1 jeśli ktoś jeszcze nie widział.


Kiedy idę na imprezę


Kiedy ćwiczę proszenie moich rodziców o pieniądze


Kiedy jem i kłócę się jednocześnie


Kiedy ktoś podrywa osobę, która mi się podoba


Kiedy rozmawiam ze znajomym przez telefon


Kiedy fryzjer źle mnie obetnie


Kiedy fajny zespół ma comeback


Kiedy dowiem się, że lekcje zostały odwołane


Kiedy dowiem, że się dostałam/em piątkę z matematyki


Kiedy dowiem się, że idę na obiad do babci


Kiedy jest niezapowiedziana kartkówka


Kiedy dowiem się, że mama wyrzuciła potrzebną mi rzecz


Kiedy dowiaduję się, że mój znajomy chciał wydać jakiś mój sekret


Kiedy dotknę osobę, która mi się podoba


Kiedy dokuczam rodzeństwu

Kiedy dokuczam znajomym

Kiedy dokuczam rodzicom


Kiedy dostanę całusa


Kiedy dobrze zrobię zadanie domowe


Kiedy czegoś komuś zabraniam



Kiedy coś wyjdzie mi na sucho



Kiedy bije się o ostatni kawałek pizzy


Kiedy brakuje mi trochę pieniędzy na jakąś rzecz


Kiedy coś pije


Kiedy jem lody


A do przedszkola wchodziło się tak


A ze szkoły wracam tak


Kiedy babcia pyta czy chcę dokładkę


Kiedy domyślę się, że mój znajomy ma jakiś sekret


Kiedy dostanę kolejną jedynkę z matematyki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...