środa, 5 listopada 2014

Życiowe Kpopowe gify cz.7

Życiowe Kpopowe gify cz.7





Kiedy ktoś nie chce zaakceptować mojego zaproszenia na facebooku

A tak bawiło się w dzieciństwie

Kiedy dostanę plakat mojego ulubionego zespołu

Kiedy ktoś zaczyna się ze mną kłócić

Kiedy muszę na zdjęciu zrobić dzióbek

Kiedy przez przypadek wyślę wiadomość to złej osoby

Kiedy po kilku godzinach dalej nie wiem jak odrobić prace domową

Kiedy nauczyciel uważa, że nie zasługuję na lepszą ocenę

Kiedy zastanawiam się jak przeprosić przyjaciela

Kiedy przyjaciel każe mi się uśmiechnąć mimo, że mam zły humor

Kiedy przypomni mi się coś słodkiego

Kiedy rodzic wyłącza mi internet

Kiedy rodziców nie ma w domu

Pierwsze minuty dyskoteki

Kiedy znajomy zapomni i znowu opowiada mi tą samą historię

Kiedy znajomy z klasy kłóci się z nauczycielem

Kiedy wychodzę od fryzjera

Kiedy znajomy chce się ze mną o coś założyć

Kiedy znajomy każe mi się nie śmiać

Kiedy znajomy uważa, że wie lepiej ode mnie

Kiedy widzę krwawą scenę w filmie

Kiedy uda mi się zdać prawo jazdy za pierwszym razem

Kiedy serial kończy się w najciekawszym momencie

Kiedy widzę zdjęcie mojego biasa z dzieciństwa

Kiedy stoję w korkach
Kiedy dobrze się czuje w nowych ubraniach
Kiedy znajomy proponuje aby iść razem do kina
Kiedy mijam się z przyjacielem
Kiedy ktoś żuci ciętą ripostę
Kiedy powiem komuś "cześć" a on nie odpowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...