niedziela, 9 listopada 2014

TOP 10 Najpiękniejszych Koreańskich aktorek

10 Najpiękniejszych Koreańskich aktorek.

Zrobiłam post o pięknych piosenkarkach i piosenkarzach (LINK), więc postanowiłam, że teraz wymienię kilka Koreańskich aktorek, które są w Korei Południowej uważane za jedne z najpiękniejszych, za ich nieskazitelne, blade cery, piękne, zgrabne nosy, szczupłe sylwetki, śliczne oczy i uroki osobiste. Nie dość, że są również uważane za jedne z najlepszych aktorek to i najpiękniejsze co na pewno prowadzi do ideału.


1. Han Ga In


Znana z takich ról jak:
Kang Eun Pah (Terms of Endearment)
 Kim Yoo Na (Dr. Kkang)
Ma Yoo Hee ( Witch Yoo Hee)
Moon Jae In (Bad Guy)


2. Kim Tae Hee


Znana z takich ról jak: 
Lee Soo In (Love Story in Harvard)
Choi Seung Hee (IRIS)
Lee Seol (My Princess)
Jang Ok Jung (Jang Ok Jung)


3. Park Shin Hye


Znana z takich ról jak:
Hana (Tree of Heaven)
Go Mi Nam / Go Mi Nyu (You're Beautiful)
Lee Kyu Won (Heartstrings)
Kim Yeon Hwa ( Don't Worry, I'm a Ghost)
Go Dok Mi (Neighbor Hotties)
Cha Eun Sang (The Heirs)


4. Park Min Young


Znana z takich ról jak:
Yoon Eun Byul (I'm Sam)
Ra Hee / Nak-Rang (Ja Myung Go)
Kim Yoon Hee ( Sungkyunkwan Scandal)
Kim Na Na(City Hunter)
Yoon Jae In (Man Of Honor)


5.  Shin Min Ah


Znana z takich ról jak:
Cha Eun Seok (A love to kill)
Seo Hae In (The Devil)
Guminho (My Girlfriend Is A Gumiho)
 Arang / Lee Seo Rim (Arang Magistrate Story)

6. Son Ye Jin


Znana z takich ról jak:
Jang Hee Ae (Delicious Proposal)
Ji-hye / Joo-hee (The Classic)
 Seo Young (April Snow)
Yoo Eun Ho (Alone in Love)
Yoo Mi Ho / Lee Ji Ah (White Night)
Park Kae In (Personal Taste)
Jo Hae Woo (Shark)



7.Ha Ji Won


Znana z takich ról jak:
Lee So Jung (What Happened in Bali)
Hwang Jin Yi/Myung Wol (Hwang Jin Yi)
Gil Ra Im (Secret Garden)
Kim Hyang Ah (The King - 2Hearts)
Ki Seung Nyang (Empress Ki)


8. Go Ah Ra

Znana z takich ról jak:
Lee Ok Rim (Sharp 1/ Sharp 2)
Yoo Da Mi (Snow Flower)
 Son Young In (Who Are You?)
Kang Hae Bin ( Heading to the Ground)
Sung Na Jung (Respond 1994)


9. Song Hye Kyo 


Znana z takich ról jak:
Yun/Choi Eun Suh (Autumn Tale)
 Kim Yun Hee (Hotelier)
Choi Jung Won (All In)
Joo Joon Young (The World That They Live In)


10. Yoon Eun Hye 

Znana z takich ról jak:
Shin Chae Kyung  (Goong)
Lee Ji Hyun (The Vineyard Man)
Go Eun Chan (The 1st Shop of Coffee Prince)
Kang Hye Na (My Fair Lady)
Go Ah Jung ( Lie to Me)
Lee Soo Yeon (Missing You)
Nam Mi Rae (Future Choice)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...