piątek, 8 sierpnia 2014

Życiowe Kpopowe gify cz.4

Życiowe Kpopowe gify cz.4



Kiedy sąsiedzi mają imprezę

Kiedy ktoś pyta czy idziemy do kina

Kiedy ktoś się mnie czepia

Kiedy mam zły humor

Kiedy mam głupawkę

Kiedy ktoś z przeciwnej drużyny trafi do bramki

Kiedy nudzi mi się

Kiedy mama posprząta mój pokój

Kiedy mama mówi, że dzisiaj nie ma obiadu

Kiedy ktoś kupi mi batona

Kiedy moja drużyna przegrywa

Kiedy znajomy chce zdradzić mi w kim się podkochuje

Kiedy mój znajomy dostanie lepszą ocenę niż ja ze sprawdzianu

Kiedy nauczyciel wychodzi z klasy

Kiedy nauczyciel W-F'u nie patrzy a mamy robić pompki

Kiedy nagle zza szafy wyjdzie pająk

Kiedy nie rozumiem zadania z matmy

Kiedy obok mnie przejdzie osoba, która mi się podoba

Kiedy oglądam swoje zdjęcia z dzieciństwa

Kiedy się okaże, że w zamrażalniku nie ma lodów

Kiedy nauczyciel matematyki zadaje pytanie

Kiedy widzę, że ktoś się podlizuje

Kiedy piszę sprawdzian

Kiedy po chwili zrozumiem żart

Kiedy podsłuchuję rozmowę moich rodziców

Kiedy po długim czasie rozłąki widzę się z przyjaciółmi

Kiedy kupię sobie nowy błyszczyk

Kiedy najdzie mnie szalona myśl

Kiedy podrywa mnie ktoś o wiele młodszy

Kiedy podziwiam nowe ubrania

3 komentarze:

  1. Świetny blog :) Czytam już od dłuższego czasu, ale jakoś nie miałam okazji dodać komentarza. Uwielbiam obie serie, i tą k-popowymi gifami, i tą z japońskimi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy mam głupawkę, hahah mam dosłownie takie same zdjęcie jak miałam głupawkę. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mi się nudzi robię taką samą minę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...