piątek, 27 czerwca 2014

Życiowe Kpopowe gify cz.3

Życiowe Kpopowe gify cz.3



Kiedy zniszczę coś koleżance/koledze

Kiedy znajdę coś ciekawego

Kiedy zobaczę klasowego kujona z najładniejszą dziewczyną w szkole

Kiedy zobaczę zdjęcie mojego biasa bez koszulki

Kiedy ktoś kogo nie lubię się przewróci

Kiedy ktoś założy to samo ubranie co ja, a wygląda gorzej ode mnie

Kiedy widzę słodkiego pieska

Kiedy żegnam się z przyjaciółmi

Na imprezie

Piątkowy melanż

Po teście

Po paru godzinach przed telewizorem

Po zakończeniu roku szkolnego

Zdjęcie z przyjacielem na szybko

Kiedy zobaczę, że moi rodzice znaleźli moją kartkówkę z matmy

Kiedy zobaczę, że ktoś się głupio zachowuje
Zabawa z młodszym rodzeństwem
Kiedy zobaczę, że dostałam/em jedynkę ze sprawdzianu, do którego się uczyłam/em

A tak rozciągam się na W-F'ie
Kiedy ktoś kogo nie lubię chce ze mną tańczyć na dyskotece
Kiedy nauczyciel zwraca mi uwagę abym się nie odwracał/a do kolegi/koleżanki
Kiedy się dowiem, że ktoś przywłaszcza sobie mojego biasa
Kiedy czekam na obiad
W sklepie z przyjaciółmi
Kiedy w filmie jest wzruszający moment
Gdy po wielokrotnym przymierzaniu ubrań dalej nic mi nie pasuje
Kiedy ktoś kogo nie lubię chce fałszywie mnie przeprosić

Kiedy nauczyciel W-F'u mówi, że dzisiaj zaliczamy bieganie

Po długim czasie nauki niemieckiego
Kiedy ktoś kogo nie lubię odwróci się

______________________________________________________________________________
Skoro już zaczęły się wakacje, chcemy życzyć wszystkim szczęśliwych i ciepłych wakacji ! :D

1 komentarz:

  1. i wzajemnie! :))
    a gify nadal fantastyczne.. :D Cięgle czekam na więcej. <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...