środa, 10 września 2014

Życiowe Kpopowe gify cz.5

Życiowe Kpopowe gify cz.5

Cz.1  Cz.2  Cz.3  Cz.4



Kiedy Polska strzeli gola

Kiedy poprawiam grzywkę

Kiedy opowiem żart, który śmieszy tylko mnie

Kiedy proszę nauczyciela o lepszą ocenę

Kiedy przez przypadek połknę brokuł

Kiedy uda mi się przekonać rodziców, że poprawię oceny

Kiedy przeglądam swoje zdjęcie w telefonie

Kiedy przedrzeźniam rodziców

Kiedy przypomnę sobie coś głupiego

Kiedy próbuje być sexy

Kiedy pytają się mnie czy na obiad ma być pizza czy frytki




Kiedy robię sobie zdjęcie

Kiedy robię z przyjaciółmi Harlem Shake

Kiedy rano się maluję

Kiedy rodzic wraca z wywiadówki

Kiedy rodzice dają mi pieniądze

Kiedy rodzice każą mi posprzątać pokój

Kiedy rodzice prawią mi kazanie

Kiedy rodzice nie pozwalają mi jechać na zakupy

Kiedy ktoś mi mówi, że jestem leniwa/y

Kiedy ktoś kupi mi prezent

Kiedy się pomylę

Kiedy w szkole się mnie pytają czy odrobiłam prace  domową z matematyki

Kiedy ktoś mi powie, że jego znajomy się we mnie podkochuje

Kiedy patrzę rano w lustro

Kiedy przeglądam się w lustrze

Kiedy się zorientuje, że ukradli mi plecak

Kiedy rozwiązuje zadanie przy tablicy

Kiedy słucham muzyki z przyjaciółmi


Kiedy próbuje rozśmieszyć dziecko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...