sobota, 11 października 2014

Życiowe Kpopowe gify cz.6

Życiowe Kpopowe gify cz.6




Kiedy z przyjaciółmi oglądamy horror

Kiedy za chwilę skończy się długa kolejka

Kiedy rodzic chce mi wyłączyć internet a ja temu zapobiegam

Kiedy ktoś mi coś tłumaczy

Kiedy uda mi się coś ładnie narysować

Kiedy dowiem się, że jest nowa wyprzedaż

Kiedy upuszczę telefon

Kiedy udaje, że rozumiem żart

Kiedy usłyszę, że ktoś słucha jednej z moich ulubionych piosenek

Kiedy w filmie umiera piesek

Kiedy w sklepie zobaczę ubranie po zniżce ceny, które mi się podoba

Kiedy widzę na facebooku zdjęcie mojego biasa

Kiedy widzę kogoś kogo nie lubię

Kiedy widzę jak mój znajomy robi sobie obciach

Kiedy widzę na stole lizaka

Kiedy oglądam MV mojego ulubionego zespołu

Kiedy widzę pierwszą stronę testu

Kiedy widzę słodkie dziecko

Kiedy widzę słodkie zdjęcie swojego biasa

Kiedy wychodzę z klasy

Kiedy wyglądam przez szybę

Kiedy wygłupiam się z koleżanką/kolegą

Kiedy zabieram się za pracę domową

Kiedy z przyjaciółmi oglądam "Rozmowy w toku"

Kiedy wynoszę śmieci

Kiedy wypiję za dużo coli

Kiedy zastanawiam się w co się ubrać

Kiedy zauważę, że ktoś mnie tyka

Kiedy zjem coś kwaśnego

Kiedy zobaczę, że ktoś znalazł mój pamiętnik

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...