niedziela, 2 listopada 2014

Październik 2014 - Co ciekawego ?

Październik 2014 - Co ciekawego ? 


 Jay Park - NaNa

Ta piosenka to kolejny dowód na to, że muzyka Jay Parka nie jest w moim stylu. Uwielbiam rapowane piosenki ale po prostu tutaj w całości coś mi się nie zgadza, chwilami miałam wrażenie, że nic się nie klei, melodia do słów i tak dalej. W dodatku rytm jest prawie ciągle taki sam, więc można się zanudzić po krótkim czasie. Teledysk przedstawia Jay Parka z przyjacielem na jakieś imprezie, więc tu też nie ma nic wyjątkowego.


 Red Velvet -  Be Natural 

Po słodkim i wesołym koncepcie Happiness w końcu możemy zobaczyć girlsband z seksownej i zmysłowej strony. Koniec z kolorowymi konikówkami i szkolnymi strojami, czas na naturalny kolor włosów i poważne stroje. Jak widać w obu konceptach dziewczyny się sprawdzają. Piosenka jest zaśpiewana kobiecym i zmysłowym głosem z szczyptą słodkiego głosiku, czyli to co najbardziej jest lubiane w tego typu piosenkach. W tej piosence znalazł swoje miejsce Taeyong, trainee SM, oczywiście świetnie sobie poradził i kiedy zadebiutuje to chce go słuchać w tego typu utworach, jedynie szkoda, że w live rapowany moment został odjęty. Teledysk nie jest jakoś specjalnie zaskakujący, powiedziałabym, że po prostu jak na styl SM. Dziewczyny wyglądają naprawdę kobieco oraz pięknie a choreografia jest godna zachwalania, a tym bardziej, że na pierwszy rzut oka widać, iż nie jest ona prosta, więc dziewczyny na pewno włożyły w nią wiele pracy i dzięki temu teraz to wygląda naprawdę profesjonalnie. Zachwalam całość ale spójrzmy na to świeżym okiem. Piosenka nie jest do końca w moim stylu, jest to bardziej dla ludzi, którzy lubią zmysłową muzykę, owszem ja lubię i to bardzo, ale jak dla mnie to jeszcze za mało. Tak naprawdę najbardziej podoba mi się tam rap Taeyonga i śpiew Wendy. Myślę, że troszkę się zawiodłam na tej piosence ale nie na tyle żeby ją potępić, po prostu jest to piosenka bardziej na rozluźnienie niż słuchanie jej bez przerwy.   

  

ZhouMi - Rewind

 Piosenka zaczyna się bardzo interesująco, zmusza do dalszego słuchania jej ale czy warto ? Myślę, że tak. Piosenka nie jest na pewno godna aby ją nazywać jedną z najlepszych tego miesiąca ani roku ale miło się jej słucha. Oprócz tego, że Zhoumi ją dobrze zaśpiewał to i Chanyeol w Koreańskiej wersji tego utworu poradził sobie całkiem nieźle, chociaż uważam, że za razem mogło być lepiej. Myślę, że chińska wersja ma lepszy rap, ponieważ Tao dał z siebie wszystko i całe swoje umiejętności, a Chanyeol po prostu zarapował to na swoim poziomie. Linijki rapu udoskonaliły tą piosenkę ale nie zapominajmy, że to tylko jej kawałek. Najważniejsze jest to, że Zhoumi postarał się aby utwór brzmiał w jego wykonaniu jak najlepiej. Jak na solowy debiut całość mi sie podoba

 

UNIQ - Falling In Love

Piosenka to sama słodycz tak samo jak teledysk, chłopcy wyglądają uroczo, a główny wokalista zaśpiewał to dość wysokim głosem, żeby było jeszcze słodziej, ale jednak wielkie brawa należą się moim zdaniem osobie tóra stworzyła podkład muzyczny, dzięki temu piosenka nie brzmi do końca na przesłodzoną. Tą piosenkę chętnie słucham od czasu do czasu, wpadła mi w ucho i chętnie ją polecam innym. 

 

UNIQ - Born To Fight

Niestety tą piosenkę nie podzielam entuzjazmem co Falling In Love. Jak dla mnie Born To Fight to utwór, który został stworzony na szybko i miał brzmieć jak mocny hip-hopowy kawałek, ale niestety jest to naciągane. Rap zmieszany z rockiem, uwielbiam takie połączenia jak np. robią to obecnie BTS ale jednak według mnie ten utwór UNIQ to kompletna klapa.

 

 VIXX - Error

Ostatnio VIXX staje sie zespołem, który naprawdę mnie zaskakuje. Ich piosenki i choreografie opierają sie na podobnej zasadzie ale za razem nie trzeba dużo czasu aby ich comebacki nam się podobały. Już po pierwszym przesłuchaniu zakochałam się w piosence i świetnie zaśpiewanemu refrenowi przez Leo. Nawet taniec zaskakuje oraz trudno powiedzieć, żeby sie nie podobał. Uważam to za udany comeback. 

 
 

Topp Dogg - Annie

Mimo, iż Topp Dogg przy swoim debiucie bardzo mi się spodobali to jednak mam wrażenie, że z każdą kolejną piosenką coraz mniej ich lubię. Niestety ten utwór mnie nie urzekł, nie przekonałam sie do tego. Pomysł na teledysk jest nawet fajny i dość wyjątkowy ale raczej do piosenki sie już nie przekonam. 

 

Super Junior - This Is Love

Jestem wielką fanką tej grupy i ciesze się, że po tylu latach dalej są silni i znowu zaczynają opanowywać Koreański rynek, ale myślę, że ta piosenka to nie do końca ich jak i mój styl, jednak strasznie podoba mi się jak została ona zaśpiewana, Suju mają naprawdę świetne głosy, ale niestety ta piosenka podoba mi się średnio.

 
 

Super Junior - Evanesce

Ten comeback już mi się bardziej podoba, piosenka ma w sobie coś urzekającego, wzrusza a za razem trudno sie od niej oderwać, możliwe, że to przez piękny refren.

 

BTS - War Of Hormone 

Wisienka na torcie. Jak ja uwielbiam piosenki do, których można sie bezkarnie drzeć na cały głos. Całość mi sie diabelnie podoba, wszyscy byli bardziej zafascynowani teledyskiem, w którym chłopakom kompletnie odbija, ale mnie urzekła najbardziej piosenka, refren jest niepowtarzalny jak niemal i reszta, nie wiem jak inni ale mnie całkowicie pochłoną ten utwór, chce więcej takiego BTS. 

 

MADTOWN - Yolo

Chyba już dawno nie widziałam tak udanego debiutu. Jak dla mnie MADTOWN to mieszanka BTS i GOT7, ale uwielbiam tego typu grupy a tym bardziej kiedy członkowie są tacy uroczy jak i urzekający. Póki co zespół mi się bardzo podoba a piosenkę słucham bez przerwy, oby tak dalej. 

 

Piosenka miesiąca: 

BTS - War Of Hormone 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...