środa, 10 grudnia 2014

Życiowe Kpopowe gify cz.8

Życiowe Kpopowe gify cz.8



Kiedy babcia zapyta czy w szkole mam same piątki

Kiedy słucham starej piosenki, którą kiedyś kochałam/em

Kiedy jestem sam na sam z przyjacielem/przyjaciółką

Kiedy  dowiem się , że mój znajomy się zakochał

Kiedy uda mi się koledze/koleżance zrobić dowcip
Kiedy widzę słodką scenę z moim biasem
Gdy rodzic się mnie pyta kiedy zabiorę się za naukę
Kiedy rodzic pozwala mi zostać w domu w środku tygodnia
Kiedy wracam do domu i widzę, że mój zwierzak zrobił wielki bałagan
Kiedy nagle usłyszę jakiś pisk
Kiedy otwieram lodówkę a w niej nic nie ma

 Kiedy żuję krówki
Kiedy jakaś nieznajoma para zaczyna się przy mnie obściskiwać
Kiedy dowiem się, że osoba, która mi się podoba jest singlem
Kiedy widzę, że mama za chwilę poda mi obiad
Kiedy znajomy pokazuje mi moje jakieś głupie zdjęcie
Kiedy podrywa mnie najmniej lubiana osoba w klasie
Kiedy koleżance rozpruje się spódnica
Kiedy maluję się jadąc w autobusie
Kiedy rodzic pyta jak mi poszedł sprawdzian
Kiedy wszyscy się ze mnie śmieją a ja nawet nie wiem o co chodzi
Kiedy rodzice dają mi pieniądze i mówią, że mogę wszystko wydać
Kiedy patrzę na tablice na lekcji
Kiedy mam przerwę w diecie
Kiedy jakieś dziecko się mnie zapyta "Skąd się biorą dzieci ?"
Kiedy ktoś się mnie pyta jak było na wakacjach
Kiedy staram się wstrzymać oddech pod wodą
Kiedy ktoś mi powie, że mam ładny uśmiech
Kiedy wypije za dużo gorzkiej herbaty
Kiedy powiem coś co miało brzmieć mądrze ale po chwili orientuje się, że zabrzmiało to głupio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...