środa, 3 grudnia 2014

Listopad 2014 - Co ciekawego?

Listopad 2014 - Co ciekawego?


SPICA - Ghost

Piosenka nie pasuje niestety do tytułu, a na takie rzeczy jestem nieco wyczulona. Myślałam, że będzie to coś w stylu Halloween. Mroczniejszy klimat, stonowana, może nawet upiorna muzyka, a tu...nic. Ale jednak piosenka nie zalicza sie do najgorszych, da się ją polubić a teledysk potrafi wzruszyć. 


Hello Venus - Sticky Sticky

Refren dość łatwo wpada w ucho i można powiedzieć, że to chyba jedna z lepszych piosenek Hello Venus ale jednak myślę, że to dalej trochę za mało żeby ten girlsband się jakoś bardziej wybił i osiągał najlepsze miejsca w listach przebojów.



Lovelyz - Godnight like yesterday

Urocza ballada od nowego zespołu z Wolim Ent. Uroczy teledysk podrasowany wciśniętym dla większego wybicia członkiem Infinite, ale nie to jest ważne. Dziewczyny nie przyjęły się aż tak źle jak myślałam. Na dzień dobry dostaliśmy skandal z Jisoo, jednak to nie przeszkodziło zdobyciu dobrych ocen na YT (co niestety odbiło się w komentarzach) Nie jest to debiutancki teledysk a jedynie pre-released



Lovelyz - Candy Jelly Love

Słodkie, słodkie bo w końcu cukierki, tak? Piosenka wydawała mi się w miarę w porządku dopóki nie pojawia się refren, który psuje całość. W K-Popie jest mnóstwo takich uroczych piosenek, które o wiele lepiej się spisały.



AOA - Like a Cat

Mimo, że na początku uważałam, że to zwykła piosenka i jakoś nie przywiążę się do niej to jednak po kilku dniach dostałam na nią tak zwanej "fazy". Cała piosenka jest w sobie wyjątkowa i ma momenty, które by się mogło śpiewać bez końca. Co do teledysku nie będę dużo sie czepiać ani zachwalać, nie uwiódł mnie jakoś specjalnie a dziewczyny wyglądają ładnie, jednak za razem troszkę sztucznie.



GD X TAEYANG - GOOD BOY

Piosenka ma dość dobre opinie i sama ją polubiłam, mimo, że nie uważam, że jest to coś zupełnie nowego i zasługującego na wieczne pochwały. Piosenka podobna jak każda inna z ostatnich piosenek G-Dragona ale na szczęście łatwo zapada w pamięć oraz chętnie można by ją puścić na imprezach no i oczywiście Taeyang, który naprawdę świetnie zaśpiewał swoje partie. Jedyne co mnie zdziwiło, to to że teledysk jest dość skromny jak na te osoby.



GOT7 - Stop Stop It 

Mimo, iż na początku Got7 niezmiernie mi się podobali, to teraz uważam, że zatracili swój styl. Na początku ich istnienie miało sens ale teraz mam wrażenie, że jest coraz gorzej. Niestety ten rodzaj ich działalności mi się nie podoba, piosenka w ogóle nie przypadła mi do gustu i uważam, że nie jest to utwór dla nich. Jednak całość ratuje teledysk, który ma przynajmniej różniący się początek, mimo, że wszystko opiera się na zauroczeniu. Nie wiem jak inni ale ja ten comeback uważam za nieudany. 



UNIQ - Celebrate

Słodka piosenka, słodki teledysk, ale na pewno nie jest to coś co na zawsze zapadnie w mojej pamięci. Mogę to przesłuchać od czasu do czasu ale jakoś nie przemawia to do mnie. Chociaż nie jest najgorzej, wracam do tego tylko wtedy kiedy już naprawdę nie mam czego słuchać.




Piosenka miesiąca:

AOA - Like a Cat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...