wtorek, 2 czerwca 2015

Życiowe Japońskie gify cz.11

Życiowe Japońskie gify cz.11


#1  #2  #3  #4  #5  #6  #7  #8  #9  #10



Kiedy uda mi się zabić muchę, która latała po pokoju

Kiedy koleżanka/kolega mówi, że chce mi zrobić zdjęcie

Kiedy nauczyciel powie "Wyjmujemy karteczki"

Kiedy ktoś sie mnie zapyta czy jestem godna/y zaufania ?

Kiedy oglądam nudny film

Kiedy ktoś zaczyna się przechwalać

Kiedy mama powie, że już podaje obiad

Kiedy uda mi się złapać darmowe wi-fi

Po rozmowie z osobą, która mi się podoba

Kiedy ktoś mi powie, że wyglądam w tym za grubo

Kiedy mam czkawkę

Kiedy znajomy powie mi, że za chwile ma być sprawdzian, a ja o nim zapomniałam/em
Kiedy powiem komuś, że znam jego sekret

Kiedy ktoś mi powie, żebym żałował/a, że mnie wtedy nie było

Kiedy jestem w autobusie i jest tak ciasno, że o wszystkich się obijam
Kiedy rodzic mówi, że nie zajedziemy do McDonalda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...