wtorek, 17 lutego 2015

Życiowe Japońskie gify #9

#1  #2  #3  #4  #5  #6  #7  #8 

Kiedy spotkam poza szkołą mojego nauczyciela

Kiedy przeczytam pierwsze pytanie na teście
Kiedy dam odpowiedź nauczycielowi ale on mówi, że to zła odpowiedź
Kiedy wraz z kolegą tłumaczymy się rodzicom
Kiedy zagada do mnie ktoś w obcym języku
Kiedy rozmawiam z osobą, która mi się podoba i nagle przychodzi przyjaciel, który wszystko przerywa
Kiedy ktoś przy jedzeniu powie coś obrzydliwego
Kiedy koledze nie udało się przepisać zdania bo nauczyciel starł tablice

Kiedy nauczyciel pyta czy już rozumiem zadanie
Kiedy kolega z klasy idzie do tablicy zostawiając zeszyt
Kiedy ktoś mi powie, że w tym ubraniu wyglądam cool
Kiedy staram się namówić rodzica żeby pozwolił mi zostać dłużej u znajomego
Kiedy wejdę do kuchni gdzie ktoś kroi cebule
Kiedy kończę lekcje wcześniej niż moi przyjaciele
Kiedy ktoś mi powie, że spał tylko 3 godziny
Kiedy mam dużo pieniędzy i chodzę po sklepie
Kiedy ktoś mi powie, że przytyłam/em
Kiedy wejdę do jakiejś toalety gdzie jest lustro
Kiedy ktoś mi powie, że z mojej grupy jestem najbardziej "spoko"


Kiedy trafię na pokrzywy

Kiedy wychodzę z klasy po napisaniu trudnego testu

Kiedy tata mówi żebym oddał/a pilot bo chce obejrzeć coś w telewizorze

Kiedy nauczyciel pyta, czemu nie mam pracy domowej ?

Kiedy pojadę za zakupy i zorientuje się, że nie zabrałam/em pieniędzy 

Kiedy ktoś przez przypadek zdradzi mi zakończenie filmu



2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...