poniedziałek, 2 czerwca 2014

Życiowe japońskie gify #1

         Mamy życiowe gify z Kpop'em to przydałoby się zrobić też coś japońskiego. A skoro ja jestem "Ta od Japonii" podaję wam kilka życiowy japońskich gifów. Zgaduję, że większość z was interesuje się głównie Koreą, ale mam nadzieję, że ta seria również przypadnie wam do gustu. ENJOY! :D

Gdy koleżanka pyta czy dobrze wygląda w nowej bluzce
Kiedy rodzice zostawiają mnie samą/samego w domu
Gdy coś przeskrobię a kolega zbiera ochrzan
Kiedy rodzice każą mi odrabiać pracę domową
Ale jak to, kartkówka na następnej lekcji ?
Gdy biję się ze starszym rodzeństwem
Kiedy dobiorę się do zabawek młodszego rodzeństwa
Gdy wyjdzie nowy odcinek mojego ulubionego serialu
W Hallowen
Kiedy mojej klasie uda się przełożyć sprawdzian
Gdy na imprezie ktoś da mi posmakować wódki
Kiedy ktoś włączy piosenkę, której nie lubię
Na widok pełnej lodówki
Ej, teraz na poważnie
Gdy uda mi się zdać do następnej klasy
Kiedy siłuję się na rękę
Po wyjściu ze szkoły
Na imprezie
Gdy z przyjaciółką/przyjacielem wspominamy stare czasy
Ciocia przyjechała...


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...