piątek, 20 czerwca 2014

Życiowe japońskie gify #2

Werbel proszę...[...] Dobra, nie ważne. Oto druga część życiowych japońskich gifów. 
ENJOY :D
Mój pierwszy raz  w tenisa
Możesz patrzeć, ale nie dotykać
Gdy nie ma internetu
Kiedy gramy w "podaj dalej"
Gdy ktoś pojawia się nagle obok mnie
Liczy się dobre pierwsze wrażenie
Kiedy pytam chłopaka czy dobrze wyglądam w krótkiej spódniczce
Gdy widzę grubą dziewczynę w leginsach
W poniedziałek rano
Kiedy ktoś wybrudzi moją nową kurtkę
Do Empika przywieźli nowe mangi
Gdy nie mam z kim gadać
Nigdy nie zabieraj swojego chłopaka na zakupy...
Kiedy jadę samochodem, a na ulicy widzę nielubianego nauczyciela
Gdy kolega/koleżanka w końcu zrozumie żart
Kiedy proszę nauczyciela o podwyższenie oceny
Gdy z koleżanką wchodzimy na parkiet
Kiedy w sklepie nie ma moich ulubionych płatków
Gdy kolega zaczyna gadać głupoty
Kolejna jedynka z kartkówki? Rodzice nie muszą wiedzieć

2 komentarze:

  1. Oł noł.. Gif z ONE OK ROCK - Deeper Deeper .. :3
    Ja mam taką minę, nie jak proszę o podwyższenie oceny, ale jak mówię że znów zapomniałam ćwiczenia do fizyki.. xDD
    Fajny post :)
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże XD Leję xD Biję pokłony :D Czekam na kolejną dawkę "Życiowych Japońskich Gifów" xD Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...