piątek, 21 listopada 2014

Życiowe japońskie gify #7


Gdy budzę się po ostrej imprezie
Kiedy robimy grupowe nagranie
Gdy próbuję wyciągnąć popcorn z pomiędzy zębów
Kiedy proszę znajomego żeby poszedł ze mną do sklepiku szkolnego
Gdy mama każe mi zmywać naczynia

Kiedy mam opiekować się dzieckiem mojego rodzeństwa
Gdy nadepnę znajomemu na odcisk
Kiedy nauczyciel mówi co będzie na sprawdzianie
Gdy próbuję dosięgnąć do najwyższej półki w sklepie
Kiedy telefon wpadnie mi do wody
Gdy ktoś weźmie mój telefon bez pozwolenia
Kiedy dowiem się, że jako jedyna/y w klasie nie zaliczyłam/em sprawdzianu
Po czym poznać, że kolega jest na ciebie zły?
Gdy na palcach zostanie mi trochę waty cukrowej
Kiedy chłopak pyta co bym chciała dostać od niego na urodziny
Moja produktywność podczas weekendu
Gdy mówię i nagle ktoś mi przerywa
Kiedy ktoś przyniesie mój ulubiony napój
Gdy przedrzeźniam koleżankę
Rankiem kiedy staję przed lustrem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...