niedziela, 31 sierpnia 2014

Życiowe japońskie gify #5


Życiowe japońskie gify #1 #2 #3 #4



Kiedy ktoś po raz kolejny mówi o tym samym
Na balu przebierańców w podstawówce
Gdy zjem lody, które farbują język
Kiedy zauważę, że ktoś mnie nagrywa
Gdy mijam kogoś kto jest mi winny kasę
Kiedy ktoś zaczyna drażniący mnie temat
Gdy słyszę, że przyjechał dostawca pizzy
Kiedy zaczynam mieć "fazę"
No to co? Robimy sweet focie?
Gdy po raz pierwszy tańczę układ choreograficzny
Kiedy żegnam się z przyjaciółką
Gdy dowiaduję się, że na weekend zostaję sam/a w domu
Kiedy odpowiadam na ocenę, ale nic nie wiem
- Ej, ile chcecie wódki?
Gdy mama próbuje wyczuć czy paliłam papierosy
W dzieciństwie gdy byłam mała i nie dosięgałam do lustra
Kiedy silny wiatr zniszczy mi fryzurę
Gdy próbuję nie śmiać się na lekcji
Gdy próbuję wyciągnąć koleżankę na spacer
Kiedy ktoś zrobi mi "kebaba" z plecaka

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...