poniedziałek, 1 września 2014

Sierpień 2014 - Co ciekawego ?

Sierpień 2014 - Co ciekawego ? 

Postanowiłyśmy, że co miesiąc będzie małe podsumowanie Koreańskich comeback'ów, debiutów zespołów i solistów. Będziemy pisać opinię o ich nowych singlach i szczegółami związanymi z tym.


 Rok Kiss - Rokk Kiss

Oglądając po raz pierwszy teledysk do tej piosenki miałam niezły "mindfuck". Piosenka sama w sobie jest niezła, a ty bardziej, że podkład muzyczny jest żywiołowy i jakby wyjęty z letniej dyskoteki, na jakiejś zabawie mogłoby się fajnie do tego tańczyć oraz skakać. Członkowie tej grupy zaśpiewali to całkiem przyzwoicie ale to wszystko psuje to, że zrobili z nich lalusiowatych mięśniaków, w dodatku choreografia, a już na pewno refren wygląda na bardziej zbliżoną do japońskich wesołych i szalonych choreografii co razem daje moim zdaniem bardziej ośmieszający efekt niż seksowny.  Oczywiście zespół jest powiązany z Japonią ale jeśli już robić Koreańską piosenkę to lepiej większość związać z Koreą.


Park Boram (Feat. Zico (Block B) ) - BEAUTIFUL

 Szczerze, nie jestem do końca fanką takiej muzyki ale akurat ta piosenka nawet mi się spodobała. Teledysk jest przyjemny w oglądaniu ale za razem jakoś nie zaskakuje, więc powiedziałabym, że jest po prostu dobry. Boram jest bardzo ładna, może i ma talent do śpiewania ale jej głos nie jest jakoś za bardzo wyróżniający się. O Zico trudno coś powiedzieć, bo dostał jedynie kilka krótkich linijek do zarapowania a jest dobrym raperem, więc zostawię to bez oceny. Myślę, że ta piosenka jest jak dla mnie do przesłuchania tylko od czasu do czasu ale myślę, że za razem świetnie działa aby poprawić humor. 

 

 WINNER - EMPTY

Po bardzo długim czasie w końcu mogliśmy doczekać się WINNER z EMPTY. Ta piosenka w ogóle mnie nie zaskoczyła, jest typowo jak z YG, wręcz jakbym słuchała spokojniejszych piosenek BIGBANG. Początkowy rap, śpiewane refreny i dalsze rapowanie, czyli po prostu hip-hop. Jednak jedyne co trzyma mnie przy tej piosence, że refren jest tak pięknie zaśpiewany, że niemal mnie wzrusza. Teledysk jest bardzo spokojny i wprowadza w rytm piosenki co ładnie się komponuje. Mimo, że dalej dla mnie ta piosenka nie jest zaskakująca czy wyróżniająca się to jednak jestem skłonna przesłuchać to wiele razy dla uspokojenia swojej duszy.  

 

WINNER - COLOR RING

Zaraz po Empty ukazał się teledysk do Color Ring. Mimo, że te piosenki są do siebie podobne to jednak o wiele bardziej jestem za Empty. Nawet jestem trochę zła, że wydali po takim długim czasie dwie smutne piosenki, no chyba, że ich koncept ma się opierać na tylko takim nurcie muzycznym. Teledysk jakoś mnie nie wzruszył i również bardziej podoba mi się MV do Empty. 


 LYn & Leo (VIXX)

 Jestem fanką Leo i jego głosu, więc jak najbardziej podoba mi się w jaki sposób to zaśpiewał. Oczywiście piękny głos LYn też się sprawdził. Teledysk jest piękny a za razem smutny chociaż nie rozumiem jego końca. Jedynie dziwi mnie w jaki sposób Leo udało się zagrać z tą dziewczyną, w końcu on jest taki nieśmiały ale wracając do piosenki, owszem jest ładna ale za razem nie na tyle żeby słuchać jej w kółko.


Secret - I'm In Love

Piosenka w stylu tego girlsbandu. Nie jest idealna i nadaje się bardziej do przesłuchania raz na jakiś czas. Choreografia jest po prostu zwyczajna ale ma kilka kroków, które zaskakują lub mogą spodobać się bardziej i zazwyczaj są to te podłogowe części. Teledysk również nie zaskakuje, jednak dziewczyny wyglądają naprawdę ślicznie, więc to wszystko naprawia. Całość przypomina mi ich piosenkę "Poison" z 2012 roku.


LADIES' CODE - KISS KISS

Na pierwszy rzut oka oglądając teledysk do tej piosenki da się zauważyć, że jest on dziwaczny jednak osoby bliżej zapoznane z tym zespołem nie powinny być zdziwione bo to właśnie styl tego girlsband'u., chociaż mogłabym powiedzieć, że niektóre sceny mnie bawią. Dziwnych rzeczy jest tak dużo, że można byłoby je wymieniać przez długi czas, ale dalej mnie to nie dziwi bo to w końcu LADIES' CODE, ale jednak dziewczyny są pięknie ucharakteryzowane, w dodatku widać u członkiń większą zmianę wyglądu. Oglądając sam teledysk stwierdziłam, że taniec mi się naprawdę podoba. Piosenka według mnie jest trochę dziwna ale jednak bardziej jestem na tak. Miło mi się jej słuchało i potrafi wpaść w ucho.



San E  (Feat. BUMKEY) - Body Language

Teledysk dość zboczony, przedstawia napalonego faceta, który gra w dość perwersyjną grę, ale jednak na samym początku jest ostrzeżenie, że od lat dziewiętnastu, więc oglądałam to na własną odpowiedzialność, ale być może i niektórym bardziej to przypadnie do gustu. Tekst piosenki w miarę mi się spodobał, mimo, że jest tam kilka dziwnych słów jak "Kamasutra". Ogólnie piosenka nie do końca w moim stylu, chociaż refren i linijki rapu naprawdę mi się spodobały. Być może czasem będę wracać do tej piosenki. 



SONGHAYEA - MY FIRST

Od razu oświadczam, że i piosenka i teledysk i dziewczyna są takie słodkie, że po prostu mam nadmiar cukru, nawet nie ukrywam, że to lubię. Jest to bardzo dziewczęce oraz urocze, chociaż każdy może mieć inne zdanie. Jestem ogólnie za całością na tak, mimo, że na początku nie do końca przepadałam za piosenką chociaż szybko się do niej przekonałam. Ale MV oraz dziewczyna od razu mnie zauroczyły. 

 

  SunnyHill - Monday Blues 

Muzyka tej grupy nigdy nie była w moim stylu i chyba nic się niestety nie zmieni. Teledysk jak ostatnio u większości idzie w stronę seksowności ale jednak da się go oglądać a tym bardziej, że panie pięknie się prezentują i pokazują z całych sił swoją kobiecą stronę. Niestety piosenka nie przypadła mi do gustu, jest zbyt krzykliwa i niespójna jak dla mnie. 


Stellar - Mask

Teledysk i piosenka zaczynają się bardzo ciekawie, więc od razu chce się oglądać dalej i to jest już plus. Oglądając dalej myślę, że nie zawiodłam się jakoś strasznie, ponieważ piosenka jest w porządku, choreografia jest bardzo seksowna co sprawia, że teledysk również taki jest. 

 

JJCC - BingBingBing (Oneway)

Od debiutu tej grupy bardzo czekałam na kolejną dawkę i w końcu ją dostałam. Bardzo bałam się co z tego wyjdzie, gdyż dość polubiłam ten zespół. Słuchają początek piosenki zaczynałam się obawiać, że chyba stracę wiarę w ten zespół ale na szczęście co kilka sekund piosenka robiła sie coraz lepsza i na końcu mogłam z zadowoloną miną powiedzieć, że mi się podoba. Teledysk nie jest perfekcyjny i niezbyt mi przypadł do gustu na samym początku ale jednak do niego też sie z czasem przekonałam. Choreografia jest w porządku ale myślę, że refren jest chyba najlepszą i najbardziej udaną częścią tańca. Co do wyglądu chłopaków, bardziej podobają mi się z takimi fryzurami niż przy debiucie a nawet stroje moim zdaniem są lepsze. Myślę, że całość bardzo mi się spodobała, mam nadzieję, że dalsza ich działalność będzie coraz lepsza. 

 

Big Byung - Stress Come on!

 N, Jackson, Sungjae, Hyuk, każdego z tych chłopaków uwielbiam. Mimo, że to wszystko zostało stworzone dla żartu to jednak jestem jak najbardziej na TAK. Teledysk po prostu mnie znokautował a tak właściwie to zachowanie chłopaków. Piosenka ma zabawny tekst a tym bardziej, że ma wiele życiowych sytuacji, co sprawia, że po przesłuchaniu i obejrzeniu całości po prostu wylądowałam na podłodze z atakiem śmiechu, może dla innych jest to głupie i żałosne ale mnie takie rzeczy jak najbardziej bawią. 

 

Jay Park - The Promise

Bardzo lubię czarno białe teledyski i ten jest w miarę w porządku, ale niestety piosenka jest kompletnie w nie moim stylu, w dodatku nawet głos Jay Park'a drażni mnie w tej piosence. Po prostu wolałabym zapomnieć, że przesłuchałam tą piosenkę i pewnie już nigdy do niej nie wrócę.

 

Orange Carmel - My Copycat

Już długo nie słyszałam od Oragne Carmel piosenki, która by mi wpadła tak szybko w ucho, refren naprawdę mi się spodobał i pewnie słysząc go będę krzyczeć w niebo głosy. O teledysku i choreografii wolę się nie wypowiadać, ponieważ jest to po prostu dziwne ale jednak spodobał mi się pomysł z zabawą w MV "Znajdź różnicę", a taniec jest według mnie dziwaczny ale za razem słodki. Dziewczyny wyglądają ładnie a stroje są dość ciekawe, więc całość wyszła zadowalająco.  

 

KARA - Mamma Mia 

Dziewczyny są naprawdę śliczne i pięknieją z każdym rokiem ale ich styl muzyczny za bardzo się nie zmienia, więc dla fanów KARA to pewnie dobrze, lubię kilka piosenek tej grupy i ta się do nich zalicza, mimo, że nie uważam, żeby była ich najlepszą, więc po prostu od czasu do czasu przesłucham sobie tą piosenkę dla poprawy humoru ale na pewno nie będę mieć na nią tak zwaną "faze". MV i taniec nie są bardzo oryginalne ale sprawiają dobre wrażenie. 

 

Taemin - Danger 

Moja pierwsza myśl od włączenia MV to "Błagam, SM, Taemin, nie zawiedźcie mnie", ale oczywiście rzadko kiedy się zdarza, żeby piosenki SM mnie zawodziły. Co chwila myślałam o tym, żeby było chociaż "dobrze" ale okazało się, że jest o wiele lepiej. Od razu miałam ochotę przesłuchać to kilka razy, piosenka zapadła w mojej głowie już po pierwszym przesłuchaniu. Nie do końca podobają mi się te blond kłaczki Taemina ale w teledysku wyglądają one o wiele lepiej niż w rzeczywistości. Ubrania naprawdę przyciągają uwagę a już na pewno ta prześwitująca bluzka, która ukazuje kawałek skóry chłopaka, na widok, której fanki mdleją, ale jedynie kolczyki trochę odpychają mnie od zdania, że wygląda to "Cool", ale jednak to tylko szczegół. Teledysk jest naprawdę dobry, chociaż nieco przypomina mi MV do SHINee - Everybody. Jak już napisałam, nie zawiodłam się a nawet jestem bardzo zadowolona. 

 

BTS - Danger 

Mocny Hip-Hop z dawką Rocka, uliczny i przerażający styl, to właśnie BTS, które za to uwielbiam. Bardzo zastanawiałam się co będzie po "Boy in Luv" i w końcu było dane mi się dowiedzieć. Piosenka od razu mnie oczarowała tak samo jak choreografia a zwłaszcza te powolne poruszanie ramionami. Uwielbiam takie klimaty, mocne brzmienia, kilka linijek, które niemal można wykrzykiwać jak V "Neo ttaemune neomu apa", mrocznie chłopięce MV, to wszystko dało mi wymarzony efekt.

 

SISTAR - I Swaer

Od razu chcę zwrócić uwagę na to, że MV jest naprawdę świetne, wesołe, dziewczęce, uwielbiam takie klikamy a tym bardziej, że przypominają mi się wygłupy z moimi przyjaciółkami aż poprawia to humor. Słuchając na początku piosenki, od razu stwierdziłam, że jest w stylu SISTAR ale niestety nie wszystkie ich piosenki od razu przypadają mi do gustu a zwłaszcza jeśli za bardzo przypominają mi siebie, jednak co do tej piosenki, mimo, że jest podobna do poprzednich utworów tego girlsbandu to i tak w krótkim czasie potrafiłam się w niej zakochać i pewnie nie raz będę do niej wracać, żeby przypomnieć sobie wakacje i szczęśliwe chwile. Ale jednak szkoda, że piosenka wyszła dopiero pod koniec wakacji.

 

Super Junior - MAMACITA

Tak długo czekałam na ich powrót i bałam się, że może jednak się zawiodę, chociaż po 2 Teaserze byłam nieco uspokojona. Oczywiście rano wstaje, patrzę a tu cały teledysk i piosenka. Po sprawdzeniu całości zakochałam się. Moje ukochane Suju nie mogło mnie zawieść a już na pewno nie po takim czasie. Piosenka jest bardzo chwytliwa, dzięki dobrze zaśpiewanemu refrenowi. Ta piosenka po prostu chwyci i nie chce puścić. Myślę, że może nie każdemu od razu by się spodobała ale po pewnym czasie na pewno łatwiej byłoby się od niej przekonać. W dodatku choreografia naprawdę przyciąga uwagę. Miło było zobaczyć Super Junior znowu razem (no niestety bez Yesunga). Jak widać, jestem oczarowana całością. 

 

 

Najlepsza piosenka miesiąca: Super Junior - MAMACITA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...