niedziela, 1 marca 2015

Luty 2015 - Co ciekawego ?

Luty 2015 - Co ciekawego ?



Amber - Shake That Brass (Feat. Taeyeon)

Już po teaserach byłam zauroczona, a co dopiero po wydaniu MV. Piosenka szybko wpada w ucho. Amber doskonale sobie poradziła z swoimi partami, tak samo jak Taeyeon, która miała urozmaicić ten utwór. Mimo, że członkini SNSD nie miała za dużo swoich linijek do zaśpiewania, to i tak, dzięki niej ta piosenka brzmi doskonale. Pomysł na całość jest bardzo dobry. "Potrząśnij instrumentami dętymi", może miało to na celu pokazanie, że nawet poważniejsze brzmienia mogą okazać się w sam raz do tańczenia. Stylu Amber nie da się oszukać. Pokazała w teledysku całą siebie, zwariowaną i kochaną tomboy'kę z wielką ilością przyjaciół jak np. Hyoyeon z SNSD, Jia z Miss A czy Jackson z GOT7. Osobiście mi wszystko jak najbardziej się podoba.


Niel - Lovekiller (feat. Dok2)

Nie byłam zaskoczona wieścią, że Niel jako pierwszy będzie miał swój debiut. W końcu od zawsze jest bardzo faworyzowany w Teen Top. Byłam ciekawa co ten chłopak przygotuje. Niestety ta piosenka mnie jakoś specjalnie mnie nie zauroczyła i nie tęsknie za nią. Być może to dlatego, że to nie mój styl, a głos Niela'a nie jest do końca moim ulubionym. Nie uważam to za kompletną porażkę, bo da się do przesłuchać, ale raczej nie wracam do tej piosenki.


MYNAME -Too Very So Much

Tak długo czekałam na ich comeback i doczekałam się przeszczęśliwa. Całość jest  bardzo wesoła, ale i również świetnie zaśpiewana i zarapowana. Moim zdaniem Insoo i Jun Q najlepiej sobie poradzili w tym utworze. Nie zawiodłam się ani trochę i podejrzewam, że będę kochać tą piosenkę już na zawsze. Teledysk i choreografia też mi się przypodobały. Nie mogę się niczego przyczepić, a jak już to najwyżej tego, że Chaejin dostał bardzo mało do śpiewania, ale nie zawsze da się wszystkim dogodzić, a tym bardziej skoro on jest tylko wspomagającym wokalistą.


4MINUTE - Crazy

Może i nie jestem jakąś wielką fanką 4MINUTE, ale byłam ciekawa co będzie po "Cold Rain". Na początku słuchając tej piosenki nie byłam przekonana, że ją polubię, ale zawiera ona w sobie wiele zwariowanych i dzikich brzmień, które szybko pokochałam. Nie da się ukryć, że ubóstwiam takie klimaty. I te dance hall'owe kroki w choreografii, od których nie mogę odciągnąć wzroku. Taniec jest naprawdę dobrze obmyślony. W dodatku świetnie dopasowany słodki głosik Jihyun do trzeciej zwrotki, który miażdży wszystko. Jestem zadowolona z tego comebacku.


Rainbow - Black Swan 

Piękne głosy dziewczyn, śliczny wygląd i szybko wpadająca w ucho piosenka.To jedyne co mogę powiedzieć o tym. Póki co jestem oczarowana całością. Byłam ciekawa jak ten girlsband sprawdzi się w bardziej mrocznej, tajemniczej i seksownej odsłonie, skoro wcześniej miały słodkie koncepty. Jak na ten zespół jestem naprawdę mile zaskoczona. 


VIXX - Love Equation

VIXX są od niedawna grupą, która się wybiła i zbiera za sobą masę fanów. Nie wiem czy ta piosenka jest godna, aby ją nazywać świetną oraz bezbłędną, ale jak dla mnie jest to fajny sposób na słodszy powrót. Miło się tego słucha, więc na poprawę humoru chętnie do tego wracam. 


Shinhwa - Sniper

Jestem zauroczona tą grupą od jakiś 3 lat i ani razu mnie jeszcze nie zawiedli. Na pewno ten utwór wyróżnia się od innych, co mnie zauroczyło. Shinhwa udowadnia, że można być po trzydziestce i mieć za sobą wiele przepracowanych lat, a i tak być na Topie. Te brzmienia są jak najbardziej dla mnie.


NU'EST - I'm Bad

Nie ma w tej piosence za bardzo rzeczy, które jakoś by mnie zmuszały do ciągłego słuchania tego utworu, ale całość sama w sobie jest przyjemna i lekka.  



Piosenka miesiąca:

 Amber - Shake That Brass (Feat. Taeyeon)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...