piątek, 10 kwietnia 2015

Życiowe Japońskie gify #10

Życiowe Japońskie gify #10


#1  #2  #3  #4  #5  #6  #7  #8  #9



Kiedy nauczyciel pyta o moją prace domową
Kiedy mama pyta czy na obiad mogą być frytki?

Kiedy zaczyna się weekend

Kiedy ktoś mi powie, że podoba się mu moja nowa fryzura

Kiedy widzę, że załadowało się już 99% filmu

Kiedy osoba, której nie lubię dostanie jedynkę z testu

Kiedy mama robi awanturę mojemu rodzeństwu dzięki mnie


Kiedy okaże się, że nauczyciel jest na zwolnieniu

Kiedy widzę, że dowieźli pizze

Kiedy zastanawiam się czy wziąć się za naukę czy odłożyć to na potem

Kiedy jestem w autobusie i nagle wchodzi wycieczka z podstawówki

Kiedy zobaczę zdjęcie klasowe

Kiedy ktoś mi powie, że mam dobrą ripostę

Kiedy naglę zobaczę kogoś kto mi się bardzo spodoba

Kiedy za długo przebywam w towarzystwie dzieci
Kiedy nauczyciel powie, że test klasowy poszedł fatalnie

Kiedy autobus ucieknie mi tuż z przed nosa

Kiedy znajomy prosi, abym zapytał/a o coś nauczyciela

Kiedy zobaczę, że ktoś narysował mi karnego na zeszycie

Kiedy ktoś ma dobry plan

3 komentarze:

  1. 'Kiedy zobaczę zdjęcie klasowe" mogłabym sie dowiedziec co to za gwiazda? I oczywiscie wszystkie gify trafnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie mylę to któraś z członkiń AKB48, ale jest ich tak wiele, że niestety niezbyt je rozpoznaje...

      Usuń
    2. Ale z mojego dochodzenia wynika, że to Yamamoto Sayaka...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...