środa, 1 kwietnia 2015

Marzec 2015 - Co ciekawego?


Marzec 2015 - Co ciekawego?



Miss A - Only You

Miss A powróciło po długim czasie właśnie z tą piosenką. Mimo, że na początku miałam wątpliwości, czy ją lubię czy raczej nie, to już po drugim przesłuchaniu naprawdę przypadła mi do gustu. Nie jest jakoś bardzo wymyślna, ale przyjazna w słuchaniu, w zachowuje styl dziewczyn i na poprawę humoru na pewno fajnie może podziałać. Dziewczyny wyglądają pięknie, a samo MV samo w sobie jest lekkie i przyjemne.


CLC - Pepe

Mam bardzo mieszane uczucia do tej piosenki. Niby jest fajna, lekka i przyjemna, ale za razem mnie nie pociąga. Niestety ten nowy girlsband jakoś mnie nie porwał za sobą. Ogółem nie mam za bardzo wyrobionego zdania na ich temat. Są mi obojętne. Chociaż z A Pink też miałam tak, że początkowo nie przypadały mi do gustu, a potem zmieniłam zdanie.


Red Velvet - Automatic

Na początku po prostu spodobała mi się ta piosenka, ale po drugim przesłuchaniu, naprawdę ją polubiłam. Kocham takie klimaty i mimo, że większość była przeciwko tej piosence, to ja wsłuchiwałam się w nią zafascynowana, głosami dziewczyn, które wykonały przy niej świetna prace. Jestem jak najbardziej, na tak !


Red Velvet - Ice Cream Cake

Kiedy rano zobaczyłam, że SM wypuściło teledysk do tej piosenki, od razu postanowiłam to sprawdzić. Niestety nie wiem czy zrobiłam dobrze czy źle. Tak bardzo mi się to spodobało, że potem przez cały dzień do powrotu do domu, w kółko miałam to w głowie. Póki co to chyba najlepszy utwór tego girlsbandu. Uwielbiam klimaty połączonych dobrze piosenek.


BOYFRIEND - Bounce

Podoba mi się ta piosenka, ale za razem nie aż tak, aby w kółko jej słuchać. Naprawdę mało razy ją słucham w tym miesiącu, więc można powiedzieć, że jestem średnio zadowolona z tego comebacku.

FT ISNALD - PRAY

Ten zespół przechodzi coraz bardziej do ostrych brzmień. Już bardzo rzadko zdarza mi się ich słuchać, ale uwielbiam głos Hongki'ego, więc czasem wracam do nich. Moim zdaniem całkiem dobrze wyszedł im ten kawałek, chociaż za razem nie jestem zachwycona. Mam nadzieję, że ich dalsza działalność będzie jeszcze lepsza.



Piosenka miesiąca:

Red Velvet - Ice Cream Cake

4 komentarze:

  1. Czy Azja to tylko Korea i k-pop? Wszyscy i twierdzą, że interesują się Azją, tyle że Azja to nie tylko te trzy wymieniane przez was państwa: Chiny, Japonia i Korea.
    Azja to też Filipiny, Indonezja, Pakistan, Iran, Afganistan, Indie i wiele innych mniejszych i większych państw.
    Czy zatem słusznie nazywać jest strony na facebooku "Kocham Azję" i wspominać w nich wyłącznie o Chinach, Japonii oraz Korei? Nie.
    To jest irytujące, owszem ale czy ktoś z lajkujących je osób wie w ogóle cokolwiek o kulturze Kirgistańczyków? Wie gdzie leży Jemen? Wątpię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Azja to nie tylko te kraje, ale "Azjatycki" czy "Azja" jest bardziej skrótowym określeniem niż pisać koncernie, Korea, Japonia, Chiny. Nie wiem skad te oburzenie...

      Usuń
  2. Ogólnie spoko, tylko byłoby dobrze, gdybyś popracowała trochę nad stylistyką zdań. ;) Nie jest to hejt, tylko zwracam uwagę, bo trochę ciężko się to czyta.
    ~Seul Gi~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie spoko, tylko byłoby dobrze, gdybyś popracowała trochę nad stylistyką zdań. ;) Nie jest to hejt, tylko zwracam uwagę, bo trochę ciężko się to czyta.
    ~Seul Gi~

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...