niedziela, 4 stycznia 2015

Grudzień 2014 - Co ciekawego ?

Grudzień 2014 - Co ciekawego ?


Clara - Gwiyomi 2

Lubię słodkie piosenki, lubię wyliczankę Gwiyomi ale wszystko z umiarem... Ta piosenka i teledysk to jeden wielki nie łat, nic tu ze sobą nie współgra. Nie przepadam z konceptami typu Kyary Pamyu Pamyu, bo chyba wiadomo, że jest to dziwaczne i jest tego wszystkiego za dużo, tyle, że piosenka wcześniej wspomnianej wokalistki jak np. PONPONPON, jest w miarę przyjemna oraz da się ją polubić a co do Clary to niestety nie potrafię się przekonać, tak właściwie to nawet nie próbuje.


Sundance - Little Dreamer

Przede wszystkim muszę podkreślić, że ta piosenka przypomina mi kołysankę, którą matki śpiewają swoim dzieciom do spania i chyba utwór miał mieć taki efekt. Myślę, że dzięki temu piosenka jest na swój sposób wzruszająca, a przynajmniej u mnie wywołuje lekkie wzruszenie, może nie do tego stopnia żeby się rozpłakać ale na pewno czuje się po tym chociaż trochę zmiękczona. Podejrzewam, że bardzo chętnie będę wracać do tej piosenki bo uważam, że jest prześliczna za swój charakter i głos wokalistki.

   

2BiC - Don't know her?

Ten teledysk jest dowodem na to, że każda potwora znajdzie swego amatora. W miarę zabawne i słodkie ale wróćmy do utworu, piosenka nie jest do końca w moim stylu ale po raz pierwszy słuchając jej miałam miłe odczucia. Piosenka jest wesoła i ładnie zaśpiewana a sama muzyka jest w miarę radosna, więc mogłabym ją polecić na rozluźnienie lub poprawy samopoczucia. 

 

BTOB -  The Winter's Tale

Teledysk i choreografia są bardzo wesołe a z dziewczynką, która tam występuje to chętnie bym sie zamieniła, ale tu już chodzi o moje zamiłowanie do BTOB. Ten boysband składa sie z samych zwariowanych Koreańczyków, więc było miło oglądać ich w swoim żywiole a tym bardziej, że dzięki temu aż nabiera się chęci do Świąt Bożego Narodzenia. Co do piosenki nie mam zastrzeżeń, nie jest jakoś bardzo wymyślna, jest słodka oraz w sam raz jak na święta. 


Nop.K feat. Baek Seung Heon - Only Today

Lubię takie piosenki, ale już jeżeli słyszę taki styl to za razem musi być w tym coś co zapamiętam na długo, ta piosenka jest miła w słuchaniu ale nie posiada jakiegoś elementu, który by mnie przy niej trzymał. Teledysk jest dość smutny i można sie przy nim zastanowić nad ludźmi, których straciliśmy ale boimy się ich odzyskać. 

DIA - Paradise

Po rozpadzie KISS&CRY, DIA wydala piosenkę "Paradise", co mnie cieszy ponieważ jak udało nam sie dowiedzieć jeszcze za czasów gdy śpiewała w grilsbandzie, jest to dziewczyna bardzo utalentowana wokalnie co również świetnie słyszymy w tym utworze. Znam wiele piosenek z podobnym charakterem ale za razem ta zawiera w sobie coś wyjątkowego i skłamałabym mówiąc, że nie podoba mi się to.  

Nell - Green Nocturne

Piosenka według mnie jest idealna do przesłuchania wieczorem aby sie wyciszyć. Przypadła mi do gustu, pięknie zaśpiewana, ślicznie zagrana, nie mogę się przyczepić. 

 

MASTA WU – COME HERE (feat. Dok2, BOBBY) 

Jak najbardziej moje klimaty. Raperzy doskonale zarapowali każdą linijkę, jedynie refren mi sie średnio podoba, to że hip-hop  nie oznacza tego, że refren ma być byle jaki. Zaczynam mieć podejrzenia, że Bobby stanie sie drugim G-Dragon'em, ale na pewno go nie zastąpi bo GD to już legenda, ale coraz bardziej wierze w talent Bobb'iego. 

 

Wa$$up - Shut Up U 

Fani F(x) szybko zauważyli podobieństwo piosenki "Rainbow" do "Shut Up U" i nie dziwie sie im, ponieważ sama przesłuchałam płytę F(x), "Red Light" i piosenka "Rainbow" była jedną z najbardziej wyróżniających sie utworów na tej płycie, więc byłam w szoku słuchając nowego singla Wa$$up. Oczywiście te dwie piosenki nie są identyczne ale zawierają prawie identyczne elementy tyle, że "Shut Up U" jest bardziej dopracowanym utworem i mimo, iż byłam trochę zła za te podobieństwa to i tak kocham hip-hopowe klimaty, więc szybko mnie to wchłonęło. Uważam, że to chyba najlepsza piosenka Wa$$up ponieważ większość poprzednich to same krzyki i niespójności. Wkurza mnie jedynie w tym utworze, że głosy dziewczyn są zbyt przerobione i rzadko kiedy możemy usłyszeć naturalność. 

 

Piosenka miesiąca:

Wa$$up - Shut Up U

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...