piątek, 1 sierpnia 2014

Red Velvet - Moja opinia o nowym zespole SM.

Red Velvet - Moja opinia o nowym zespole SM.

Red Velvet to świeży zespół z wytwórni SM Entertainment składający się z czterech bardzo utalentowanych młodych dziewczyn. Mimo, że dopiero co zadebiutowały, opinie o nich są bardzo zróżnicowane, jednym się podoba, dla drugich jest to zbyt dziwaczne lub złe z innych powodów. Skoro SM jest moją ulubioną wytwórnią i miałam już styczność z dziewczynami z Red Velvet jeszcze przed debiutem chciałabym wyrazić swoją opinie o nich. 

Zespół składa się z Irene, Seulgi, Wendy oraz Joy.

Jako pierwszą poznałam Seulgi kiedy dowiedziałam się, że Kyuhyun z Super Junior i Sulli z F(x) wypowiedzieli się o niej w programie ‘Radio Star’. Kyuhyun był zawstydzony ale przyznał, że ją lubi po czym Sulli dodała, że Seulgi jest bardzo utalentowana i urocza. Niedługo potem dowiedziałam się, że Seulgi jest nazywana drugą Taeyeon z SNSD, dzięki jej mocnemu i dobremu wokalowi, chociaż nie chciało mi się wierzyć żeby była lepsza od Taeyeon. Oczywiście byłam strasznie ciekawa czy rzeczywiście ta dziewczyna tak dobrze śpiewa i doczekałam się kiedy SM wstawiło na swojego youtube video w, którym Seulgi śpiewa "Christmas Carol" (LINK), po obejrzeniu tego stwierdziłam, że rzeczywiście nie da się powiedzieć, że ona nie ma talentu, bo go ma i to taki, że nie jedna osoba mogła by jej tego zazdrościć. 

Drugą członkinią, którą poznałam była Irene. Zobaczyłam ją na zdjęciu SMRookies, potem się dowiedziałam, że ma 23 lata, więc byłam pewna, że jeśli SM założy kolejny girlsband to na pewno ona w nim będzie. 

Następna była Wendy. SM umieściło na swoim Youtobe teledysk z piosenką, którą śpiewała właśnie ona (LINK) Szczerze, już od samego początku zauroczyła mnie swoim talentem i pięknym wyglądem. Szybko dowiedziałam się, że niektórzy twierdzą, iż Wendy jest podobna do BoA. 

O Joy dowiedziałam się dopiero po pierwszym teaserze Red Velvet - Happiness, gdyż raczej wcześniej za bardzo nie było o niej żadnych informacji, więc albo SM ukrywało ją albo po prostu to ja ją gdzieś przeoczyłam. 


Od samego początku kiedy dowiedziałam się, że SM zakłada nowy girlsband zaczęłam się zakładać ile będzie dziewczyn w grupie i na początku stawiałam, że siedem, więc byłam wielce zdziwiona kiedy po kilku miesiącach dowiedziałam się, że będzie ich jedynie czwórka. Podejrzewałam, że może ich być więcej a zwłaszcza dlatego, iż SM jest znane również ze swoich wieloosobowych grup takich jak EXO, SNSD czy Super Junior. Dużo rozmyślałam nad tym jak ta grupa będzie wyglądała w całości. Wiedziałam o Seulgi, Wendy i Irene, tylko właśnie zastanawiała mnie czwarta członkini. 
27 lipca 2014r. wyszedł teaser do "Happiness" (VIDEO) i byłam wręcz przerażona. Spodziewałam się czegoś bardziej poważniejszego i wyobrażałam sobie coś pod styl F(x) - Red Light lub SNSD - The Boys, bałam się, że to może być zbyt dziwaczne a w dodatku nie chciałam się zawieść na SM, ale jednak kiedy ukazało się całe MV (LINK), zakochałam się i w piosence i w zespole, teledysk jest nieco dziwny ale jednak jest to coś innego od SM, więc to mnie w miarę ucieszyło, ale jednak oglądając te MV bym nie potrafiła na początku stwierdzić, że to właśnie ta wytwórnia, ale rzadko kiedy na niej się zawodzę i to mnie też trzyma przy nich.
Ostatecznie cały efekt mi się spodobał oraz jestem ciekawa dalszej działalności Red Velvet (i mam nadzieję, że w końcu wszyscy się przyzwyczają do tej nazwy). 

(Od lewej Wendy, Seulgi, Irene i Joy)
 Moja opinia o dziewczynach:

Irene - Nigdy jakoś za nią nie przepadałam, nawet nie wiem czemu, po prostu coś mi w niej nie pasowało ale jednak po debiucie powoli się do niej przekonuje a tym bardziej, że jest naprawdę ładna i utalentowana.

Seulgi - Od razu łatwo się do niej przekonałam i zazdroszczę jej talentu, bardzo chętnie będę obserwować jak dalej będzie rozwijać swój wokal. 

Wendy - Już od samego początku jest moją ulubioną członkinią, ma piękny głos oraz jest bardzo piękna, aż się nie mogę doczekać, kiedy będę oglądać ją w jakiś programach. 

Joy - Słodka maknae, dość szybko ją polubiłam i mam nadzieję, że to się nie zmieni.


Videa jeszcze z przed debiutu:

 Seulgi oraz Irene
 
  
 Seulgi wystąpiła w MV Henry'ego - Fantastic

Seulgi, Irene i Wendy

Wendy

Irene

Trenujące dziewczyny

Jak widać, mnie ten zespół już wciągnął. Być może nawet pokocham je tak bardzo jak SNSD.
A wy co myślicie o Red Velvet ?

1 komentarz:

  1. Zacznę prawie od końca Twojego postu.. xD
    Ja z Siostrą obstawiałyśmy, że niebawem będzie nowy Girlsband od SM, ale sądziłyśmy, że będzie to żeński odpowiednik EXO.. :D WIęc zdziwienie było jak się okazało, że tym razem się obeszło bez gonienia za ładnymi dziećmi po ulicach.. xDD
    Zgadzam się, że MV nie jak od SM..
    Mi Red Velvet bardzo się spodobał, przyjemne dla ucha i miło się oglądało ten teledysk.. :3
    O dziewczynach nie mam jeszcze zdania, oprócz tego, że wierzę, iż są utalentowane (Lub dobrze wyćwiczone, jak kto woli.. ) i ładne. :3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...